Leveringsbeleid
Het Chocoladehuis bezorgt door heel Nederland en België. Wij verpakken uw bestelde geschenken met zorg. Daarnaast vereist ook de bezorging de nodige aandacht om het product goed aan u te leveren. Wanneer uw bestelling is geplaatst, wordt deze door ons gemaakt en geleverd. De leverdatum en manier van bezorgen gaat vaak in overleg. Er is een aantal opties om uw bestelling te laten bezorgen.
Pakketbezorging:
De vervoerder waar het Chocoladehuis mee samenwerkt, is GLS. Zij leveren in principe op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 en niet op zaterdag. Bestellingen van kleine oplages worden uiterlijk binnen twee werkdagen door ons bij GLS aangeboden. Bij grotere oplages gaat de levertijd in overleg.
Zijn er speciale wensen met betrekking tot levertijden en/of -dagen, dan dient dit vooraf aangegeven te worden en beoordelen we onderling wat er mogelijk is en wat de meerkosten daarvan zijn. Voor leveringen op maandag dienen bestellingen uiterlijk vrijdag om 12.00 uur binnen te zijn. U kunt zelf aangeven op welke dag u uw producten wenst te ontvangen. Houd er rekening mee dat levertijden op kunnen lopen tijdens periodes van grote drukte zoals bijvoorbeeld de decembermaand en Pasen. Ook bij de pakketdiensten kan het voorkomen dat leveringen niet binnen 24 uur plaatsvinden. Leveringen op nationale feestdagen zijn helaas niet mogelijk.
NOTE: Wij streven er altijd naar om op de door u opgegeven datum te leveren, maar door de grote drukte in bepaalde perioden kunnen wij dit helaas niet altijd garanderen. Hopelijk heeft u hier begrip voor in de drukke tijden. Geef daarom uw uiterste leverdatum aan!
Palletbezorging:
Bij grote bestellingen of bestellingen met veel volume leveren wij de bestelde geschenken via een palletbezorging.
Bezorging met eigen vervoer:
Het kan zeker voorkomen dat de bestelde geschenken niet per pakket of pallet zijn te bezorgen. Natuurlijk is het altijd mogelijk dat wij de bestelling dan zelf bezorgen. De kosten hiervoor worden in onderling overleg van te voren vastgesteld.
Ophalen:
Een andere optie is dat de klant zelf de bestelling ophaalt en een heerlijke attentie ontvangt.
Voor bezorging in Nederland gelden de volgende standaardtarieven:
De staffelkorting wordt bij bij de winkelmand verrrekend.
Waarde van bestelling | Verzendkosten excl. BTW* |
Vanaf € 750,- | Franco geleverd op 1 adres in NL* |
Van € 250,- tot € 750,- | € 19,95* |
Van € 75,- tot € 250,- | € 12,95* |
Tot € 75,- | € 9,95* |
*Deze tarieven gelden voor leveringen via een vervoerder. Kosten van bezorging door het Chocoladehuis zelf gaan vooraf in overleg.
*met uitzondering van de Waddeneilanden & Zeeuws Vlaanderen
Voor bezorging in België gelden de volgende standaardtarieven:
De staffelkorting wordt bij de winkelmand verrekend.
Waarde van bestelling | Verzendkosten excl. BTW* |
Vanaf € 950,- | Franco geleverd op 1 adres in België* |
Van € 250,- tot € 950,- | € 28,95* |
Van € 75,- tot € 250,- | € 14,95* |
Tot € 75,- | € 12,95* |
* Deze tarieven gelden voor leveringen via een vervoerder. Kosten voor bezorging door het Chocoladehuis zelf gaan vooraf in overleg.
*LET OP: Houd er rekening mee dat levering in België (met name in Walonië) 24 uur later kan plaatsvinden.
Veel gestelde vragen over de levering
Als de inhoud van de pakketten erg breekbaar is, is een normale bezorging helaas niet mogelijk. Het is altijd mogelijk dat wij de bestelling dan zelf bezorgen. De kosten hiervoor worden in onderling overleg vooraf vastgesteld.
Een andere optie is dat de klant zelf de bestelling ophaalt en een leuke attentie ontvangt.
Wanneer u uw bestelling komt ophalen in TIEL, betaalt u uiteraard geen bezorgkosten, maar ontvangt u een leuke attentie. Dit zijn onze adresgegevens:
Het Chocoladehuis
Kellensedwarsweg 3 (afslaan bij de rode fiets)
4004 JC TIEL
Ja, u kunt uw bestelling laten bezorgen op verschillende adressen. Afhankelijk van het aantal producten en het aantal adressen maken we graag een vrijblijvende prijsopgave voor u. Voor meer informatie kunt u ons telefonisch bereiken op 0344-605346 of mailt u naar info@chocoladehuis.nl
Wij kunnen uw geschenken huis aan huis te bezorgen, mits deze niet (te) breukgevoelig zijn. Afhankelijk van het gewicht van uw pakket en het aantal pakketten, verzenden wij uw producten per pakketpost of brievenbuspost. Brievenbuspakketten worden bezorgd door PostNL en pakketten door GLS.
Samen met u spreken we af wanneer uw geschenken aangeboden worden aan PostNL of GLS. De kosten van de bezorging zijn afhankelijk van het gewicht en het aantal adressen.
Houdt u er wel rekening mee dat het geschenk eventueel eerst nog verzendklaar moet worden gemaakt (verpakt in een omdoosje met buffermateriaal). Daarnaast dienen de pakketten voorzien te zijn van uw gegevens d.m.v. een kaart, brief, logolabel of logo-etiket. Een ontvanger weet anders niet van wie het pakket afkomstig is.
Neem voor meer informatie contact met ons op.
Het Chocoladehuis levert in veel gevallen in samenwerking met onze vervoerder GLS. GLS levert standaard op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Normaal gesproken worden pakketten binnen 24 uur afgeleverd. Het kan helaas ook voorkomen dat de pakketdienst dit niet haalt.
Indien er een tijdslevering plaats moet vinden, dan is dat tegen extra kosten te organiseren. Neem daarvoor van te voren contact met ons op. Spoed- en expresleveringen zijn tegen meerkosten ook mogelijk.
Zendingen worden altijd bij ontvangst goederen of bij de receptie afgegeven ter attentie van degene voor wie het is bedoeld.
Op verzoek ontvangt u zodra de zending bij ons is opgehaald een track & trace code waarmee de zending gevolgd kan worden.
De levertijd verschilt per product en pakket. Bij elk product staat een indicatie van de levertijd aangegeven.
Voor bedrukte artikelen met bijvoorbeeld uw logo geldt dat de levertijd ingaat na uw goedkeuring van de digitale proef.
Voor exacte levertijden kunt u ons telefonisch bereiken op 0344-605346 of per e-mail naar info@chocoladehuis.nl.
Voor vragen over de bezorging kunt u bellen met 0344-605346 of een mail sturen naar info@chocoladehuis.nl.
Ja, u ontvangt altijd een factuur bij uw bestelling. Het is zelfs mogelijk om op factuur te bestellen. Het Chocoladehuis behoudt zicht het recht om in sommige gevallen na vooruitbetaling pas te leveren.
U ontvangt binnen een week uw factuur per mail. Wenst u deze per post te ontvangen, dan kunt u dit bij het bestellen aangeven.
Wij zoeken graag samen met u naar een oplossing. Om tot een passende oplossing te komen, vragen wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 0344-605346 of een mail sturen naar info@chocoladehuis.nl.
U kunt zelf een gewenst moment voor levering van de door u bestelde geschenken en pakketten aangeven. Wij zullen er alles aan doen om uw producten op het betreffende moment bij u te bezorgen.
Mocht het door omstandigheden niet mogelijk zijn om op tijd te leveren, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op voor een passende oplossing. Het garanderen van een bepaalde leverdag is echter alleen mogelijk als er een expresservice is geboekt.
Zijn er afleverinstructies, zoals leveren bij b.v. de receptie in plaats van bij de goederenontvangst, of afleveren bij de buren indien er niemand aanwezig is o.i.d. dan geven wij dit door aan onze vervoerder.
De vervoerder informeert de chauffeur, maar uiteindelijk zal de chauffeur ter plekke moeten bepalen of dat gaat lukken. Garanties daaromtrent kunnen we niet geven. Uiteindelijk zal de chauffeur ter plekke moeten kunnen parkeren en zal iemand moeten aantreffen die de zending in ontvangst kan nemen.
Het gaat om etenswaren en daarnaast maken wij iedere bestelling op maat nadat deze definitief is besteld. Uw bestelling kan daarom NIET worden geretourneerd of geruild. Vraag bij twijfel altijd eerst een proefmonster aan.
Heeft u een andere vraag, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch via 0344-605346 of een mail sturen naar info@chocoladehuis.nl.