Waar kunnen we mee helpen?

Klantenservice

KLANTENSERVICE

Het is onze intentie om zo transparant mogelijk te zijn over onze producten, prijzen en leveringsvoorwaarden. Er zijn dus geen verborgen regels of kleine lettertjes. Dat neemt niet weg dat wij ons goed voor kunnen stellen dat er nog vragen of andere onduidelijkheden zijn. Hieronder staan nog even in het kort de belangrijkste spelregels die wij hanteren.  Heb je nog andere vragen, dan horen wij het ook graag.

BESTELLEN

Bestellen is bij ons erg eenvoudig. Via het contactformulier, de mail of natuurlijk de telefoon kun je vragen, opmerkingen, bestellingen of andere zaken kwijt. Als je via de productpagina’s een offerte aanvraagt, krijg je van ons altijd eerst een reactie met een samenvatting van je aanvraag. Pas na een positieve bevestiging van de klant, nemen wij een bestelling in productie.

Houd er wel rekening mee dat alle prijzen die op deze site genoemd worden exclusief btw zijn. In bijna alle gevallen is dat bij ons 6%.

BEZORGEN

Het Chocoladehuis bezorgt door heel Nederland en in de meeste gevallen doen wij dat met ons eigen vervoer. Chocolade is vaak een erg breekbaar product, dus opsturen is vaak niet mogelijk.

In principe hanteren wij een factuurbedrag van €500 ex btw voor een franco levering. Voor leveringen onder dat bedrag vragen wij een bezorgvergoeding van €25,=.

In enkele gevallen is het ook mogelijk de chocolade per post te versturen. In dat geval rekenen wij die kosten een op een door.

BETALING

Bij of na de leveringen ontvang je een factuur voor de geleverde chocolade geschenken. Wij hanteren een standaard betalingstermijn van 14 dagen netto.

Paasgeschenken